Yeah I've done things you've only dreamed about

Jaha, nu var det alltså så att jag ska till tandläkaren igen nu imorgon, klockan 14.10 för att vara exakt. Jag var där förra tisdagen, och i fredags. I tisdags var det en vanlig undersökning. I fredags plastade jag tänderna, och imorgon ska jag laga ett irriterande jävla bajs hål. Han som ska göra det heter Bassam Al Khory. Eller nåt. Hmmm, balsam... Aja, jag har gjort det förr. Det gör inte ont eller nåt. Men jag hatar alla saker som dom sticker in i käften som låter! Då ligger jag och knyter ihop händerna, blundar och tänker: Inte få panik, det är lungt amanda, inte få panik... Ingen panik. Kanske inte en klockren metod. Det hjälper väl lite halvt. Ibland får jag lite "mini-panik" och vill bara slita bort all skit, och springa därifrån. Men, hur mycket jag än skulle vilja det så... Nej, det kan jag inte göra. Jag får helt enkelt tänka på nåt annat. Undra vad bara... Men det positiva med allt detta är ju att jag blir av med hålet (Y), jag får gå tio minuter tidigare från biologin (Y), jag behöver inte ta i ytterdörren till tandläkarbajset förrän i januari nästa år! Men då i januari är då allt börjar... Vanlig undersökning. Sen, på våren (tidiga våren (?)) ska jag (som det är sagt än så länge) dra ut fyra tänder, förmodligen dom längst bak. Två på underkäken, och två på överkäken. Sen blir det tandställning för hela slanten! Räls... Över och under. I tre härliga år! Jag kommer fan leva på värktabletter dom första månaderna... - Men! Fatta hur sexiga tänder man kommer ha sen då? ;) haha. FRÄÄÄNT 8) Nej, men allt kommer gå bra. Men jag kommer dö när jag ska dra ut tänderna. Jag vet redan nu att jag kommer börja tjuta. Lite pinsamt kanske... Men här är vi inte känslokalla inte!

Nog om det där tjaffset nu! Grattis till My som fyller 13 idag!



Fick te é rrredi bild dö!

Det jag undrar är... Vafan har gud gjort med min käft??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0