Im so clever

Oj oj salt i ögat! :( fick jag nu .. kliade mej just i ögat efter att ha ätit jordnötsringar. Fan vad klantig jag är, haha.

Skolan är idag har varit helt aa. Bläig. Fy fasen för onsdagar. Värre än måndagar faktiskt.. Och då är det ju riktigt jäkla illa. Vi fick även en "planering" på vilka 80 000 saker vi ska läsa på inför ett kommande NO-prov nästa onsdag. Yey! Hurra! Grattis för mej! INTE ALLS! NO och jag är som eld och vatten. Eller nåt.. Nae jag vet inte. Tror nog att det var en dålig jämförelse? Va?

På juniorerna (en fritidsgrej som man går på för att slippa tänka på skolan, och ha kul istället, hehehe), var trevlig. Vi gick till lysing och fikade. Melinda åt en sån där stor fet maräng sak. Det var en död fluga i den!! :O Jag tyckte att det var så äckligt att jag skakade.. Hur fan kunde jag reagera så egentligen? Inte likt mej...

Här kommer lite bilder från skolan, samt en video då jag Julia J, Melinda och My jobbar tillsammans med en SO-uppgift. Om lagen och en massa domstolar och skit. Och jag måste bara få förklara mej själv.. Jag var frustrerad. Därav mitt skamliga ordförråd. Så... videon är inte barntillåten. Sorry :>

Klickbara som fään

 

 

1. "Halvmålet" på coopern. Där står jag även med cykeln i väntan på my på mornarna :P

2. Folk i klassrummet

3. Muffins som My och jag gjorde på hkn

4. Sassa på uhus^^

 

 

 

1. Cornelia är galen :>

2. Corre slår Gustav med en fet biologibok, mohahahha.

3. Nadine och Linnéa.

4. Julia J :) lägg märke till pojkarna i bakrunden också, haha. Dom tittar/kastar pappersflygplan.


 

1. Skillnad på använda och mindre använda converse. Dom slitna är givetvis mina, haha.

2. Melinda ^^

hehehehehehehehe, jag vet. Jag ska bättra mej.. förlåt gud ;o

Dagens .. nåt:

Lärare: biblioteks ann på nåt vis^^

Trevliga: Folk som hälsar

Helvete: 120 minuter NO ... det dödar en seriöst.

Bäst: Men vafan?! Jag såklart ;) !

Kommentarer
Postat av: sara

vad roligt du och dina kompisar brukar ha det :P

2009-09-02 @ 18:56:29
Postat av: Myy

Fan vad vi är bra ! ;) <3

2009-09-02 @ 19:15:52
Postat av: Yasmine<3:*

Haha axel och gustav är muppar xD



Och emil ska alltid vara smartast xD<3

2009-09-03 @ 06:57:58
URL: http://yasminehall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0