Pappas pannkaker in my hjärta!

gäääääsp*

Mmm, trött är hon som sitter i sängen och lyssnar på the sounds och nyss märkte att hon fick ett sms från "Myjjen". För skojs skull får ni väl veta vad det stod:

"Jag vet XD ;)"

För det avslöjar ändå inget.

Nej usch det där var bara en massa flummigt skit. Men jag är skittrött. Har faktiskt varit bäst och pluggat två sidor av nio möjliga i biologiboken. Fatta jag är duktig alltså.

Nejmen titta här! Haha ;) Just det! Det börjar på onsdag igen :D idol alltså. Trevligt tycker jag! Har faktiskt saknat det! Fast det blir väl lite so so. Förra årets idoler var ju rätt grymma!


När jag och myjjen cyklade hem regnade det. Blött, blött, blött, blöttigt.

Idag blir det faktiskt två videor till eran ära!

1. Glosförhör på engelskan.
2. Julia J, jag och några skymtar av Nadine och Sanna!






Dagens... :

(Y): Att det blir pannkaker till kvällsmat^^ :D
(N): Köttfärslimpan i skolan smakade röv.

Ansträngning: Melinda och jag slog upp runt 17-25 "lag och rätt" ord vi inte fattade. Plus mitt "intresse" för biologin..

"Kommit på": Jag har kommit på att folk i allmänhet hör riktigt dåligt! Åtminstånde i min omgivning..

Jag är så jävla duktig, men fortfarande trött som fään. 0_0 jaa.... jag ska plugga mer. Nu... BAJS!

Gå och dö eller nåt ;) puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna-Louise

Sv: okej:D titta in på Saraliksom.blogg.se

Johan kankse har en tjej!!!

2009-09-03 @ 18:55:59
URL: http://hlsworld.blogg.se/
Postat av: matilda

TÄVLING I MIN BLOGG OM PRESENTKORT PÅ H&M, 300:- KRONOR!

Kom och var med !

2009-09-03 @ 21:12:46
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/
Postat av: Nadine

haha fan vad flummiga vi är åh xD<3

2009-09-04 @ 16:45:28
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0