Uppdatering!

Igår:

Var jag i skolan.. Där hände det väl inte så mycket. Det bästa var helt klart att vi fick se på titanic hela svenska lektionen! Det var nog inte många ögon som höll sig torra kan jag tänka mej. I alla fall inte mina. Bara nu när jag tänker på det tåras dom, hehehehe. Men my den känslokalla jäveln! Hon sitter och tänker att dom är dumma i huvudet och en massa. Nästan skrattar åt dom.. Det enda hon blir påverkad av är king kong filmen, och när hon tänker på att hon kommer dö nån gång, hahahahaha. Hon är så otroligt rädd för att dö!! DÅ började hon gråta!! Men jag sa till henne att det dröjer ju länge innan hon dör. Hon blev helt hysterisk och sa: "Men tänk om det inte finns ett annat slags liv efter döden?!". Hahahahahahah.. lilla gumman!

På kvällen sen drog vi en sväng till uhus, och flummade lite med en massa. När jag kom hem och gick och la mej gjorde jag det med huvudvärk och ont i halsen, haha. Men efter en god natts sömn mådde jag bra när jag vaknade imorse.

Idag:

...Trots att jag vaknade klockan 09.00. Av ett sms från Sanna W.. Hoppas på att jag skulle somna om, men det gick inte. Så jag satte på tvn och kollade på en tsatsiki film och halvsov. Miiiis.

Just nu tittar jag på reprisen av kristallen. Sen MÅSTE jag, vare sig jag vill eller inte, plugga på biologin. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Det är skönt det med. Känner för att titta på Bombay Dreams sen. Det var ett tag sen jag såg den. Den är rätt bra ändå.

Bilder från nåt..

 

 

1. My fick till en "posebild" hahahahaha.
2. Erika vill inte va med på min blogg :( buhu
3.
Natalie N, och Nadine.
4. Hahaha. Jag skulle kolla om jag passade i rött läppstift. Men nae, det blir nog inget inköp av den produkten trots allt.

Just det! Igår kom ju Nathalie K till ödet! :D Det var asroligt att träffa henne igen! Hon är och har verkligen varit saknad! Hon har piercat sig i läppen också. Väldigt snyggt måste jag säga! Skulle nog vilja det med.

Lite videoklipp från skolan eller nåt xd

 

 





1. Erika och my kittlar mej på uhus.. haha
2. I maten i skolan
3. En so lektion i skolan
4. Utanför klassrummet i skolan

Nu blev visst Carina Berg årets kvinnliga programledare :D jag älskar henne! Hon är bäst! Verkligen värd det!

Kommentarer
Postat av: sara

du passade ju visst i rött läppstift!

2009-09-05 @ 14:34:48

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0