Tjockis.

Utan anteckningar på mobilen hade jag glömt precis ALLT viktigt! Usch, jag har så mycket att tänka på att aa.. jag vet inte. Men i alla fall, tummen upp för anteckningar på mobilen!!

Sen glömde jag att säga en sak :P Haha, det var så roligt. För när alla hade bakat klart bullarna skulle läraren få ta en från varje kök. Gissa vad hon gjorde?! HON TOG DEN STÖRSTA BULLEN!! Men alltså det är väl höjden av fräckhet så säg!?!!?!? Att människan hade mage till det?! Jaa, det finns fanimej folk till ALLTING!

Snart börjar del 1 av 27 på idol :D Jag har blitt en nööörd..


Ja, dom var inte så goda..................

punkt, punkt, punkt, punkt, punkt


Kommentarer
Postat av: sabina

ååh, vad goda dina bullar ser ut att va :D:D



Svar; ja, jag håller med dig. De är skönare på något sätt.

2009-09-08 @ 20:00:46
URL: http://somsabina.webblogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Hahah ja, jag börjar också tröttna lite på dom :P

Han få ta o släppa en ny snart xD

2009-09-08 @ 20:03:37
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0