Tjenis Penis

Det blev inget sånt där inlägg om dagen, hehehehehe. Jag.. hade annat för mej. På torsdagen var jag på u-hus och tittade på idol med lite folk. Jag blev helt hysteriskt när jag såg att robin bengtsson var med där! Först tänkte jag att den där måste ju vara en transvestit eller nåt. Men sen efter typ två sekunder slog det mej! Jag skrek till my: "DET ÄR ROBIN! DET ÄR ROBIN! DET ÄR ROBIN! DET ÄR ROOOOBIIIIIIIN!" Hon ba: "Men amanda jag vet det, håll käften nu så vi hör nåt!" Och så gick hon fram till tvn för att höja. (Vet inte vart tvdosan är xd). Håhw! Det är nästan så att jag vill ta tillbaka dom gamla idolerna och låta dom köra igen, hehe. Jag vet inte.. jag kan inte riktigt släppa dom.. Gud jag är så trög! 

Men i alla fall. Igår var det också u-hus och lite "inspelning"... stay tuned folks. Alltså, jag har varken tid eller lust till att blogga mer just nu. Kanske kommer ett roligt inlägg senare idag. Eller nåt.. 

Kommentarer
Postat av: sara

Robin Bengtsson i mitt hjärta asså<3!

2009-09-13 @ 00:13:14
Postat av: Sara.S

Sv. Hahah xD

Robin va grym som tjej hahah!

2009-09-13 @ 00:47:42
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0