There's an endless story.

Jag vet att jag har videobloggat men ändå :P hehhehehehe. Okej.. jaa. Nu finns det inget att säga. Mene.. JO! Det är fruktansvärt roligt att idol börjar ikväll! Glöm inte: TV4 KL 20.00 IKVÄLL! Juryn är så mysig tycker jag. Sen är det ju alltid hur roligt som helst att se folk som gör bort sig! Haha. Fast ibland skäms man nästan lite, hehe.

Okej, skoljoggen imorgon då. Jag ska gå fort. Typ powerwalka eller vad det heter. Tyvärr så pallar jag inte med nåt annat. Vaknade halv två i natt av att näsan var fullproppad med tjockt snor. HAHAHAHA! Amanda goes really ieiiuuig. Så, pallrade mej upp och snöt mej. Och drack. Minns inte riktigt vad. Jag var som en sovande vaken. Sen vaknade jag igen kanske vid halv sex. Robert gick nog upp då för att hinna med bussen. Så, ja jag var död när jag vaknade.

Nu kanske man ska greppa tag i glosor och en massa annat bajs då




Förresten, lyssnar på låten från videobloggen!



Det är the sounds med riot. Skitbra!

No, I'm not that rotten i case you have forgotten! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Johans? :P

2009-09-08 @ 18:36:56
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0