Then soon your face will fade away

:)

hemkommen från helvetet. Har ändå varit helt bueno idag ;) (hihi, okej på spanska). Bilden är väldigt rolig just nu! Orkar inte berätta vad vi håller på med, men Valle (läraren) är bara för go alltså! Så skönt hippie!

Vi bakade kladdkakemuffins på hkn idag! My's och mina vart inte det. Dom var vanliga. Men gött var det i alla fall! Det ersatte den äckliga maten perfekt! Annars har jag nördat varenda lektion - Det lönar sig ;) jag har haft tjockt mycket med raster idag! Flummat runt överallt och cpat mej. Inget går upp mot det!

Sen blir det visst nåt NO prov..... FAN. Är det nåt jag absolut inte fattar ett skit av så är det NO. Men det är väl bara att fråga amanda, och plugga lite lagom.

Förresten så var det visst inte det där datumet på tandläkaren jag trodde x| hehe. Phiiew! Det var tisdagen den 8 september. Då får jag gå ifrån spanska lite! :D YES! Spanskan idag var verkligen inget att ha!

Ska på dansen sen som slutar tio över fem. Sen ska jag hem och duscha och kolla igenom so:n igen. Ska även göras efter detta inlägg!

Vi ska ha en vikarie i so imorgon. Om jag minns rätt dsv. När Klasis (läraren i so) sa det, skämtade jag med julia j .. haha.

A = jag
K= klasis
J- julia

K- Ja eftersom jag ska på en utbildning i geografi i kiruna kommer ni få en vikarie. Som heter..
A- *Viskande till Julia* Henrik Palm!
J- Haha, precis!
K- ... Henrik! (sen nåt efternamn jag inte minns)

Det var ju lite kul ändå..

 Haha! Jämt när jag gick hem från skolan förra läsåret stod den här micron där :P

Dagens yeah och wääää:

Yeah: Valle, och trevliga människor!

Wääää: LENNIE!!! TA DET MER ÄN GÄRNA PERSONLIGT ;)

 

 kul va?

Kommentarer
Postat av: FlowerPower!!!!!!

Asså är du EMO eller?

2009-09-01 @ 20:59:46
Postat av: Anonym

haha, amanda e lite trött

2009-09-02 @ 19:53:39
URL: http://www.ebbaolssonw.blogspot.com
Postat av: Angelica=)

Jag gillar din dialekt:)

2009-09-03 @ 07:50:31

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0