The Name Is Brother Daniel

Nu kände jag för att lägga in lite klipp, och skriva lite.

 



Den här är ju grymt rolig och skön ju! Hahaha. Dom är så dåliga att det blir bra på nåt sätt. Älska när han visar vädret, haha.

Broder Daniel - Work


Nää, jag tröttnar aldrig.

Och sen, till slut. Jo, jag tittade ju på idol. Och man älskar ju bara bagge mer och mer för varje gång han säger nåt. Det var så roligt när det var en som sjöng väldigt tyst, och så sa bagge nåt i stil med: "Vad bra att du sjöng så tyst, för det ligger nämligen ett bibliotek bredvid här."

Trots det "lilla" helvete jag har haft idag, så gjorde den lilla kommentaren resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Natacha

Hah jag känner dom typ xP

eller det är Linas pojkväns kompisar xD

Dem är från aneby

2009-09-16 @ 20:24:52
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0