The Clash - Train In Vain

Jag må vara en trött och utsliten musikunge idag, men this really cheered me up! Okej, inte så mycket jämfört med andra sugiga bloggare tex kissie. Hennes statistik borde egentligen vara mycket lägre än vad den förmodligen är.

Nu alldeles straxt snart ska jag och nadine ta oss an knattespåret, haha. Det blir skönt. Jag är så jävla TRÖTT! Det är helt omänskligt. Dagen i skolan har varit så otroligt flummig för min del. Satt och skrattade vissa gånger när nån sa nåt halvroligt. Har ingen aning varför. Det här var Julia J på so-lektionen: "Fan vad flummig du är Amanda!". Heh.. berättar mer om dagen sen. Engelskan var mysig. Åhh, jag älskar verkligen läraren! Ice<3 Hon har sån humor alltså :P Fast hon vet inte om det, haha.

Jaja, nu ska jag väl dricka lite mer juice för att få mer energi! Om nu statistiken stämmer, så kan ni också lägga till en kommentar för att visa att ni finns.


Kommentarer
Postat av: nadine

Vi var så jävla duktiga vi ;D<3

2009-09-10 @ 17:58:52
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Natacha

ICE är fan dum i huvet jue!

Hur kan man tycka om henne?! xS

2009-09-10 @ 18:37:44
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0