Snabb update - Jag somnar när som helst...

TACK som fäään till My! Jo, vafan tror ni? Jag skaffade facebook. - För Nils skull. Hittade jag honom? JA DET GJORDE JAG! Han accepterade min vänansökan, och nu är jag lugn igen :) Lugn och trött. Fast facebook är ändå lite bajsigt tycker jag. Men, vad gör man inte liksom?

Jo, det tro fan att vi hade orgientering på jumpan. Det gick väl... Med hjälp av Myjjen. Som för övrigt skadade sig. Fick en lite pinne i låret så det börjar blöda. Jag sa åt Tomas att han skulle ge ett hello kitty plåster till henne, men nope. Det fick bli sånna där fula "över-mänskligt-brun-färgade" istället. Jag blidde sur. Men my hon överlevde. Hah, den jäveln...

Det är ju så kallt nu på hösten. Det var rätt kul, för imorse när mysiis och jag kom gående till jumpan kom Richie (ja, du får döda mej om jag stavade fel) (en kille från afrika^^) och sa: "Fan vad kallt det är! Jag skulle aldrig ha flyttat till Svergie!". Hahaha, han är för goer ju.

Såg lite på idol. RÖSTA NU FÖR FAN PÅ CALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINNS INTE NUMRET, MEN SKICKA "CALLE" TILL 72400! NÅN JÄVLA ORDNING SKA DET VÄL VARA ÅTMINSTONE EN GÅNG ELLER?!

jag kan ha skrivit jävligt slarvigt mej jag måste sova nu innan jag svimmar av trötthet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0