She moves in her own way dude!

Jag tycker faktiskt egentligen inte om att skriva om vad jag har gjort om dagarna. Det blir så... Tråkigt. Fyrkantigt på nåt sätt. Det är inte så roligt att läsa, tycker jag. Så i fortsättningen kanske det inte blir nåt sånt. Men vi får se.

Jahopp, så var det back to black imorgon då. Skola, med andra ord. Jag tror att jag kommer vara stendöd när jag ska sova imorgon. En hel dag i skolan, slutar 14.10 om jag minns rätt. Sen är det dansen 16.10. Och sen ska jag på handboll i Vadstena! Jo, jag Nadine, Natalie och Sanna (tror jag) ska på träning imorgon. Och kolla läget lite. från 19.00-20.00. Det blir kul! Vi ska spela med 95:orna. Varför vet jag inte. Men det gör inget. Carro (en tjej i 8:an) som jag känner lite halvt, spelar där. Då finns det i alla fall en unge som man känner, haha. Men det blir kul. Det enda som gnager är väl att jag missar idol... Nåja, jag ska be mamma spela in det. Och så kommer jag förmodligen titta på det på kvällen. Eller morgonen därpå. Aja.. Inte fan vet jag!

Och så har jag hemkunskap direkt på morgonen! YES! Alltid lika göddigt! Eller ja, inte första gången. Då gjorde vi nån äcklig squash-kaka (stava). Den smakade spenat! :O FYFAN! Jag som är helt imun mot det. BLÄ!

En grej som jag hatar innerligt med att gå i skolan är att man måste gå och lägga sig skapligt. Det är otroligt tråkigt.

Nää, nu känner jag för att ta sånna här saker:

Kommit på: The Kooks är ju riktigt bra! 

Bra: Studiedag

Dåligt: Vädret

Hmmm?: Är Kissie verkligen en sån bitch som hon framstår att vara på sin blogg?

Jag fattar inte: Varför blondinbella har så många läsare? Alltså, hennes blogg suger!

Herrå botox-kärringar


Kommentarer
Postat av: sara

Tycker du att E.M.D har bra låtar?

2009-09-21 @ 21:51:05
Postat av: MARIA

snygg blogg!

2009-09-21 @ 22:01:01
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: juliae

hejhej, allt bra med dig ? :)

2009-09-21 @ 22:50:17
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

Besök gärna vår tvillingblogg. Vi bloggar om allt möjligt och vi lovar

att du kommer hitta något i vår blogg som du gillar! :)

Hoppas att vi ses i vår blogg sötnos! <3

2009-09-22 @ 09:19:53
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Sara.S

The Kooks e grymma!! xD

2009-09-22 @ 23:22:13
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0