Så jävla hurtigt

Skoljoggen alltså. 8km. Gick med my och natalie n. Vi kom väl in på 1,5 timma eller nåt. Mina tre högra tår från längst ner har blåsor.. Och min lilltå blödde... Hehehehehhehehehehe. Jaaa... jag hade mina converse dåva.. Biologiprovet gick också bra tyckte jag. Jag är tillräckligt nöjd! Jag orkar inte skriva så mycket för jag är död, men lite videosar blir det allt!





 

 



1. Nathalie H är så jävla nöjd med sitt prov!! :D jag kan nog inte annat än att hålla med!
2. Jag (skulle) intervjua springare^^
3. Snart framme!!
4. Vääägen
5. ...

Videorna är asdålig kvalitet.


Kommentarer
Postat av: sara

vem är hon nathalie på första videon? Jag känner igen henne känns det som.. Har hon inte vart med på tv?

2009-09-09 @ 18:26:55
Postat av: D E S I R É E

HAHAHA!

Gudarnas jude ROCKAR! ;)

2009-09-09 @ 22:09:21
URL: http://dessiez.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0