Rubriker in my ass!

Nu efter att Nils har åkt ut skiter jag lite halvt i det där jävla programmet som kallas "Idol'.

Hade som sagt engelskaprovet idag. Själv tycker jag att det gick bra! Så det blir spännande att se resultatet. Kanske får jag det redan imorgon. Har även fått tid för utvecklingsamtal. På onsdag. 17.25 tror jag det var. Fick ett papper att fylla i också. Det var det frågor som:

Vad tycker du är de bästa ämnena: (mitt svar) bild.

Vilka är det svåraste ämnena: Matte, biologi

Vad kan du göra för att det ska gå bättre för dej?: Äta mycket fisk och transplantera in amanda bs hjärna.

Hah, okej. Det sista svaret skrev jag inte riktigt sådär. Jag skrev nåt i stil med att det är väl bara att fortsätta att jobba på så gott man kan. Jag menar, vafan liksom? Vi har gått i ca 1,5 i skolan nu. Dom kan väl fasen inte veta än vad man kan osv?! Men, det kommer gå asabra såklart :) Särskilt när Klasis berättar om boken och det... Haha.

Nåt jag hatar är att jag misstänker att vi kommer orientera på jumpan imorgon bitti. Tomas vet precis hur man gör för att få mej på sämsta humör...

Nu till nåt viktigt istället. JAG MÅSTE FÅ TAG I NILS FREDRIKSSONS TELEFONNUMMER! HAN BOR I STOCKHOLM, ÄR 25 ÅR OCH JOBBAR SOM UNDERSKÖTERSKA. HJÄLP MEJ! JAG KOMMER INTE KUNNA GÅ VIDARE I LIVET!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

jag det är hon verkligen. :)

2009-09-24 @ 22:50:07
URL: http://amandaeeriksson.blogg.se/
Postat av: My Perfors

:D Nils har säkert facebook. Jag pratade lite med honom när jag sökte till idol. Han är gör trevlig. :)

2009-09-24 @ 22:53:04
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
Postat av: E

Kolla in min fräscha blogg med ny deisgn och nya foton varje dag ! :)

Du får mer än gärna premunera , puss!

2009-09-25 @ 11:40:05

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0