RÖSTA PÅ RASMUS!!!

Utvecklingsamtalet gick bra! Hade Christina. Hade helst av allt velat haft Klasis^^. Men så länge jag inte får Christian hoppar jag utav glädje! De omdömen från dom olika lärarna var för det mesta: "Mycket glad och positiv tjej. Glad, positiv. Amanda är glad och positiv. Alltid positiv och glad. Glad, glad, glad. Mycket positiv. Positiv. Glad." Typ så... :P Det funkar för mej. Inse, den här ungen är så jävla charmig!

Men det var lite små-pinsamt... Vi fick svara på frågor på ett papper härdom dagen. På en punkt frågade man vad som var dåligt. Gissa vad jag mitt smarthead skrev? Jo såhär: "Man får vänta aslänge innan mjölken fylls på." ÖH?! EHhheheheheh?!?! Jag ba: "Ehhe, jaa... Det tar så lång tid. Och jag gillar inte vatten...." Aja jag är fräään 8)

Sen åkte vi till Mjölby för att hämta rooobert. Han hade lämnat in moppen. Den dampar.

Ikväll tycker jag att ni ska rösta på Rasmus! Så jävla charmig han är alltså!! Jag har helt klart fallit för honom. Trots att hans röst inte egentligen är sånt jag lyssnar på. Och så är han så snygg med ju... Och Erik var duktig. Men glöm inte att rösta på rasmus! Han behöver nog det. Om han inte går vidare tar jag självmord. Bara så ni vet. Då blir det herrå till bloggen. Välj själva.

Rasmus Ingdahl tävlar i Idol 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Tänk imöra är det redan 1 oktober! Och då ska jag spela in en låt med några i klassen ;) dääää ni!

Dra åt helvete nu va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0