Right or wrong, it's just for fun. And who really cares?

Jag asgarvar just nu åt my riktigt jävla hårt! HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA! Hon har nästan nyss börjat plugga på biologiprovet. Jag vet inte om jag är halvt dum i huvudet, men det tog en hel helvetes dag för mej att fatta vad jag läste. Och komma ihåg. Än har jag faktiskt inte pluggat klart hela. Nae, fan. Gud så roligt för ni att få läsa om mitt förbannade prov hela tiden. Men ändå. För att klaga bara liiite mera har jag ont i huvudet. Sitter tråkigt nog inte med hela familjen och tittar på ensam mamma söker. Utan alla förutom robert. Bror min. Vetifan vart han håller hus.

Ringde Sanna P, förut. Hon hade träffat johan och henrik idag och hon hälsade henrik från mej. (Han vet vem jag är om man säger idiotbil, eller hon som ville att du skulle blogga, haha). Vi har inte träffats eller pratat på telefon nån gång tidigare. Och då kände jag mej nästan som en tönt 8) haha. Med tanke på min dialekt. Ösgötska (H). Medans hon snackade värsta prydligt. Jag ba: Dää ää ju rolit. Och: Nääää, hahahaha. En massa ä-soppa, kan man säga hahahaha. Det var lite kul ändå.

När ensam blablabla är slut ska jag duscha.

Fuck off ;)


Kommentarer
Postat av: sara

du har en rolig dialekt XD fast väldigt fin också eftersom johan palm låter så! :D

2009-09-06 @ 21:47:52
Postat av: A M A N D A

Söt. (:

2009-09-12 @ 12:34:40
URL: http://amandaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0