People will be people always

HEJ!

HELG! <3 Gud så skönt det är får man väl ändå lov att säga! Inatt tog jag igen allt sovande. Jag vaknade vid tolv, och låg en stund till halv ett. Så ska det vara. Och så blev det. Fast jag är fortfarande lite trött. Så jag orkar inte skriva så mycket. Det kommer lite klipp istället. Jag tror att jag ska leta upp en massa gamla filmer att titta på. Som t ex lejonkungen, lilla sjöjungrun och sånt. Rätt miiiis.

Men detta får halva min barndom förstörd! :O


1. Jag försöker "lära" nathalie k att säga " dä ä dä" istället för: "de e de". Eller, ja tvingar.
2. På en lektion i skolan.
3. Gustav gör nåt halvroligt.




Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

jo jag ska nog göra det isf, eller inte så kort, men uppklippt och så :)

2009-09-26 @ 14:24:35
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0