"Pappa jag är förolämpad!"

Precis vad jag sa till lille far nyss. Jo, vi fick nämligen tillbaka vårt biologiprov idag. Jag borde vara nöjd. Men jag är väl so so. Jag fick 35/43. 18 var godkänt. - Ja, jag vet att jag borde vara nöjd. Men.. Fan. Jag borde åtminstånde fått 38 eller uppåt! Jag pluggade som en J Ä V E L på lördagen innan provet. LÖRDAGEN! Jag skrev precis ALLT jag visste om det det frågades om. Och vad får jag för ALLT jag gjort? Jo, 35. Inte ens 35,5! Ja, jag känner mej förolämpad! Och sen får jag aldrig nån hjälp av läraren som heter Maria. Fast hon är väldigt snäll. Fast... Hon var en bitch mot mej. *Overreacting* Nähäääe då!

Och imorgon har jag matteprov. Förmodligen blir resultatet kanske inte sådär sketa bra. Matte är inte mitt starkaste ämne. Men... Idag var det nästan som om ett starkt ljus gick upp för mej, och jag lärde mej en hel del. Och jag fattade t om det mesta! På hela mattelektionen var det genomgång på sånt vi inte fattade. Gud! Det behövde jag verkligen mer än nåt annat! Det var skitbra! Och så räknade jag ett par nummer på EPT:n också. Med gullige Klasis till hjälp :') haha. Han är bara för skön alltså! Men i alla fall. Jag ska skriva klart detta inlägg, ta tag i glosorna, och sen räknar jag lite. Wish me luck!

1. Lite "uppinggning" i skolan.
2. Hah... Det videoklippet skickade jag till Julia J när jag väntade på tandläkaren. Jag var rädd...
3. Cp-prat.



bai suckers!


Kommentarer
Postat av: sara

Men det var ju duktigt i alla fal..

2009-09-16 @ 19:51:01

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0