Egot M-G

Har jag gått och blitt tråkigt hörrni?

Öhm eh NAE?! Inte riktigt kära vänner. Antingen är det jag som skriver tråkigt, eller så är det ni som är tråkiga och inte kommenterar. Era små pundare! You´re making me very very very sad :'( WÄHÄ!!

För att trösta mej själv lite grann får jag väl svara på en liten jädra fråga som jag fått av nån som hette sara. Den var om jag gillar pojkbandet E.M.D. Ehhhhehheehhe?!!!?! Men snälla du. Du har tydligen inte läst min blogg så länge... Jag lyssnar som sagt mest på pop/rock/punk. Och.. Bläää på EMD! Det är ju så gulligt att man vill spy ju! Såklart inget illa menat till danny, erik, andreas.. Fast jag gillar erik ändå. Han med lite glass på (Y).

Jag bajsar verkligen på måndagar. BAJS PÅ MÅNDAGAR! Inget illa menat... Såklart. Det värsta är direkt på morgonen... "UPPSTÄLLNING! RAKA I RYGGARNA! SPOTTA UT TUGGUMMIT LENNIE FÖR I HELVETE! OCH OM NI ENS ANDAS FÖR HÖGT BLIR DET 100 ARMHÄVNINGAR PÅ PLATS! UPFFATTAT?! MARSCH!" Det är en vanlig elevrådslektion på måndagmorgonen för mej. Ja. För det är ju då Mördaren (eller, ja. Han heter egentligen Christian) är med. Åh gud alltså. Han vill man helst inte komma i otyg med. Då är kört. För då resten av åren på lysingskolan i ödeshög, förstörda för all framtid. Då blir det nog inte lätt framöver kan jag tänka mej... Det första man tänker på är ju hur hans unge har det egentligen. Be en bön för ungen! Inte för att jag minns vad den heter, men istället för att kalla den "ungen" kan vi ju låtsats att den heter Jalmar. För jag har en känsla av att den är av manligt kön. Fast iof, han blir väl likadan som far sin. Det är kanske ingen mening med att be för Jalmar. Han är nog en förlorad själ. Vars pappa sålde både sin, sin frus (?) och Jalmars själ till djävulen själv. Ujujujuj.

Tänk om Christian skulle på nåt jäkla sätt få se detta inlägg. Då.. Ja då blir det synd om mej. Men, oftast på alla bloggar så är det inte en själv som skriver. Det är sitt inre ego. Mitt inre ego heter nog Margotti slash Göran. Och M-G (Margotti-Göran) ska bli rockstjärna när hon blir stor. Eller så ska hon gifta sig med en värmländsk rockstjärna. Och bli som Anna Anka i Svenska Hollywood Fruar. - Nej vänta här! Allt det där, förutom att bli som Anna Anka.

Herrå miffon.



I´ll go where my mind takes me

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0