Nu går jag i ide. Tills Nils kommer tillbaka till idol nästa år.


Jo, för det första: Jag hittar ingenting i den där jävla fucking helvetes fanskapta biologiboken! Det står en jävla massa frågor, men inga svar! Och för det andra! Min älskling, NILS åkte ur idol! Vafan?!!?!?!?!??! Dom söker efter personer som är unika, han om nån är väl det?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Likadant hon Karolina, eller vad hon hette. Hon från Polen. Och dessutom så är det bara lite halvt onödigt att dom ska sjunga i trios och kvartetter. Vem ska bli idol 2009, inte vilka ska bli idol 2009? Och Karolina var också jävligt unik! Just nu är jag så jävla sur och arg och hatar biologi så in i helvete. NILS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( håhw!

Fick ett sms av Julia J precis... Men jag skiter i att svara... Är inte på humör. Ska försöka tvinga My imorgon att hon ska hjälpa mej med biologin. Men det krävs mycket tjat. En massa. Inte ens clash med train in vain får mej på bra humör. Om inte ens det får mej glad, får inget det just nu. - Jo. Om jag vinner 500 000 000. Då köper jag hela skolan och bygger om det till ett spa för utarbetade, mentalt sjuka barn med skrivkramp. God gives us hope...

Nu ska jag plugga dom där "140" glosorna igen. Sen. Ja sen ska jag gå i ide. Helst till julafton. Eller tills jag får dom där 500 000 000. Eller nej. Tills Nils kommer tillbaka till idol nästa år. Då vaknar jag upp igen.

Ha det bra tills dess.

God gives us hope



 


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0