Inse. Jag är så jävla bra.

Tja! Det kanske inte blir ett sånt där "roligt" inlägg, men jag ska göra mitt bästa!

Den där minen var det jaa... Klasis min. Nej, det kan jag nog inte leva på resten av livet ändå. Tydligen känner han mej rätt bra. Han såg inte... Ja, han såg inte direkt förvånad ut. Mer suck, typ. Och så sa han lite finurligt (nåt i stil med): "Jaa du Amanda. Det här kommer kosta dej dyrt på utveckligsamtalet." På skoj såklart. Aja, kul var det väl lite ändå. Man kanske har gått och blivit lite förutsägbar tro? Nej för fan! ;)

Där stod vi. My, jag och Melinda. I väntan på att få gå in på matten. Då får jag syn på henne. - INGEGÄRD! Hon som jag verkligen hade problem med i lågstadiet. Fan. Jag vände mej om på direkten, i hopp om att inte bli sedd. Jag ba: "Där är hon... Ingegärd. Vafan gör hon här?". Det här var Melinda: "Hon letar efter nya offer!" Så sant som det är sagt! - Kan jag mycket väl tänka mej i alla fall. För att friska upp erat minne lite så kan jag återgien berätta att hon är mattelärare i matte för dom som behöver mer hjälp i matte i lågstadiet. Och jag har ingen jävla aning om varför hon är på lysing nu. Låt oss bara säga att hon och jag... Alltså, vi kom inte så bra överrens helt enkelt... Tro det eller ej!

Fan vad bra jag har varit idag egentligen när jag tänker efter! Jag har även lyckats fjäska för den snälla "bitchen" som jag kallade henne. Hon som gav mej för låg poäng på biologiprovet. Då var hon en bitch. Men inte nu ;) Vi ska skriva en sammanfattning på 9 sidor om medicin och bakterier. Tror jag det var... Och jag! Klantarslet själv har inte kollat så mycket på planeringen. Så jag har skrivit onödigt mycket. Och hon ville ju då givetvis att det ska vara en kort sammanfattning... Det är ju liksom grejen med ordet "sammanfattning". Mene, har man den charmen jag har så fixar man det mesta! Jag kan numera fortsätta på mitt spår som jag gjort tidigare. Oh man I'm good!

Ikväll kommer jag vara ensam hemma... Bajs. Är det nåt jag ogillar är det verkligen att vara ensam hemma. Jag klarar mej nog. Mamsen har plockat fram lite fika som hon bakat, som jag kan smaska på till idol. Tack mamma<3

Nej, nu ska jag ta tag i engelskan. Vi har prov imorgon. Det var 140 glosor... Säger alla. Men jag har inte råpluggat. Engelska är mitt ämne. Där känner jag mej rätt säker. Men vafan. Vem vet? Nästa vecka kanske jag skriver här att det gick åt helvete. Att jag inte blev godkänd. ÖH?! HELL NO! *skrattar så jävla mycket åt påståendet*


 Kolla konstverket då ;) Detta är min mattekompis Roffe! Som jag ritade på en mycket lärorik, men långtråkig lektion.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha aw vad söt! C:

2009-09-23 @ 17:46:11
URL: http://liksomsanna.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken rolig filur! XD

2009-09-23 @ 19:00:22

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0