Look what they've done to my left fuck you finger!

Har läst och läst och läst ett och samma styckte i biologiboken om nåt  som ska vara med på provet på onsdag.

"Med biologiboken i huvudet med hjärnan framför mej"

Ett par grejer ni kanske inte visste om mej..

Jag slåss ganska ofta. Hehehehehehehehehe (A)

Tycker att Elvis är bra.

Hatar att stressa!

Folk tycker att jag är en pojkflicka.

Aldrig kommer ur kiss och bajs åldern.

Mitt vänstra långfinger är snett!! :O

Börjar gråta när jag tänker på att dra ut tänder.

Tvättar händerna ganska ofta nu för tiden..... (A) hahahhahhehehhhe

Borde plugga mer biologi nu..

Har varit med i en dans och sång musikal med där Johanna Westman var med. Hon som lagade mat med mixern.

Kommer inte på nåt mer just nu..

fuck off







Kommentarer
Postat av: victoria

kolla gärna min blogg kraam :D

2009-09-05 @ 20:21:59
URL: http://goldira.blogg.se/
Postat av: sara

gud vad coolt! Hon var min idol när jag var en liten plutt XD haha.

2009-09-06 @ 00:09:38
Postat av: mia

haha, det programmet älskade jag xD

2009-09-06 @ 15:18:25
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0