Varning för skittråkigt inlägg!

Halv fem kom jag hem till det lilla chock-rosa huset i hörnet som egentligen inte finns. My och jag badade väl kanske inte så länge som vi egentligen skulle. Jo, jag blev hungrig. Och hon sa att vi kunde äta på caféet som ligger över simhallen, eller vad man ska säga. Men nej, såklart duger inte det! Nej, jag ville till McDonalds. Efter mycket tjat gav hon med sig. Vi gick, från lundbybadet till donken. Då fick vi i alla fall lite motion! Haha. Men sen när vi kom dit ville vi bara ha glass... Onödigt, jag vet. Men skitsamma. Sen var det skitkallt och blåsigt ute. Vi gick in på store4 eller vafan det heter. Ganska fult. Sen till kiosken, eller nåt. Time. Tror jag det hette. Införskaffade varsina klubbor. Satte oss vid en bänk och frös så in i helvete. Men jag hittade en sån där buss-vänt-sak, som vi tog skydd i. Snart nog kom Myjjens mamma och hämtade oss. - Med den röda volvon! :D Det var lite pinsamt när vi kom in på McDonalds... Så fort vi öppnade dörren stirrade precis ALLA! Ehehhhe, okej? Jag vet inte om jag har berättat det här, men My är jävligt "stirr-känslig". Så fort nån stirrar får hon panik. Det här var hon till mej: "Amanda, dom stirrar!" Jag ba: "Ehhehhhe, jaa..."

Jaa. Så fort jag får en vardag ledig får jag ångest. Jo, för jag vill inte till skolan imorgon. Nu är jag inne i den här lov-känslan igen. Åh, jag längtar som en jävel till höstlovet! Till sommarlovet. Till påsklovet. Till alla lov, och alla lediga dagar!

Mjölby hade inget bra väder idag. Men trevligt ställe ändå.

 

 

1. Myjjen äter.
2. Tom glass.
3. Var tvungen att ta kort. Det var rätt snyggt.
4. Mina skor, lite jeans.

 

Till sist...



Hahaha. Gissa vad detta är?


Kommentarer
Postat av: amanda

å snygga byxor!

2009-09-21 @ 18:15:20
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: robin strömberg <3<3<3

snygga ben du harr/////robin strömberg adda min msn [email protected]

2009-09-21 @ 19:15:41

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0