Kommer från helvetet, äter barn...

På första lektionen idag fick jag ett mindre raseriutbrott på min ena mentor/träslöjdslärare. Christian (Djävulen) Johansson. Okej okej. Min klass är väl inte den bästa klassen på att komma ihåg saker och så. Men man behöver för fan inte reagera som han! Idag var det några som hade glömt en bok, det här var han: "Alltså, ni måste ha med er boken. Ni måste det. Eller nej, det är ett KRAV!" Och sen skriker han hela tiden också. Världens jävla militär. Och så har vi nåt som heter EPT. Det står för... Öh, typ: Elev planerings tid. Eller nåt. En timme i veckan får vi plugga på läxor och så, och då har vi en pärm med en massa planeringar på vad man ska göra. Och eftersom vi har matteprov på fredag eller torsdag, tänkte jag att jag kan räkna lite matte så jag lär mej lite mer. Och sen ska en lärare komma och skriva på och titta på vad man valt att plugga på. Så då skrev jag: Räkna matte. Och så kommer han, djävulen direkt från helvetet och säger:

D= Djävulen
I= IDIOTBIL (jag)

D- Matte? Ska du räkna matte?

I- Ja, jag ska göra det till provet. (Som vi snackade om muntligt innan)
D- Jaha. Aa, men nästa gång kan du ju skriva så att man förstår istället.
I- ÖH?!?! ........
(Med en sån där "ÖH?!-blick")

Vadå förstår?!?!!??!?!? Det är väl för fan inte han som ska göra mina läxor eller?!! Jag blev både stött, irriterad och förbannad. Jag klämde Melinda riktigt hårt i låret för att få ut min ilska. En vacker dag kommer jag bli så arg att jag skriker han i ansiktet. Då kommer jag dö. På riktigt. Han kommer utan nån som helst tvekan döda mej. Seriöst.

Sen var det nåt mer dumt han kläckte ur sig. Det var nåt om regler. Att man inte får t ex; klottra på skåp, röka, snusa osv. Då sa han nåt i stil med: "Om jag ser er röka, så kommer ni få en rejäl åktur". Eller nåt sånt. Med åktur, eller vafan han sa. Alltså, missförstå mej inte nu. Jag röker inte eller så, men man behöver ju inte säga sådär. FUCK YOU!

Nå, om vi ska återgå till det vanliga så... Ja, då finns det nog inte så mycket intressant att berätta. Förutom en grej. En grej som jag verkligen uppskattar. När jag hörde det, hörde jag även hallelujah kören klinga i mina öron. jag rös t om! (Av glädje givetvis). Jo, för på nästa måndag. Den 21/9 är det STUDIEDAG! Melinda och jag funderar på att ta med oss nåt roligt folk och åka till Mjölby och bada lite. Det är så en studiedag bäst ska spenderas.

Just nu sitter jag och ska alldeles strax fram till bynn som man säger här i lilla ödet. Och lyssnar på Lewis. Det är rent självmord att inte klicka på länken hörrni.



Välkommen till livet! ;)


Kommentarer
Postat av: sara

Det finns en låt som går såhär fuck you typ XD

2009-09-14 @ 18:33:10
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Om du hänvisar till min blogg om någon frågar var bilden kommer ifrån så får du det :)

2009-09-14 @ 20:07:01
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0