Jag saknar allt... som jag var för blind för att se. - VAFAN SKA MAN GÖRA DÅ?!

Hej bonnläppar!

I helgen har jag varit en rent ut sagt förjävlig bloggare ;) Nåväl. I fredags så... Jaa, då var jag på u-hus. Och igår sov jag hos Myjjen. Hon är så jävla klantig den där My alltså! Hahahahha! När vi skulle äta hamburgare skulle hon skaka ketchupflaskan. - Locket var inte helt stängt. Det kom en massa blod på golvet. Åh gud vilken vrede! Och när hon skulle ta på sig sin sko och det går åt helvete hör jag henne säga: "VARFÖR?!!?". Med en väldigt sur och vresig ton, haha. - MEN! Det roligaste har ni inte hört än ;) Vi satt vid datorn. Glada, fulla (utan alkohol) flummiga och allmänt sega i huvudet. Jag sjunger med till the sounds låt underground, och filmar mej själv där jag är mitt alter ego, eller vad det kallas. Jag är då Margotti. Och rätt som det är, när jag sjunger som bäst, så hör jag en liten duns och så känner jag hur My tar tag lite i min arm. Gissa vad hon gjorde? Jo, hon ramlade av stolen! HHAHAHAHAAHHAHAHAH! Där låg hon, asförvånad och stirrade förskräckt på mej. Medans jag inte fattar ett skit, och jag ba: "Men My?! Mår du bra?! Hur gick det?! Vafan gör du?!..... HAHAHAHAHAHAH!". Och så ligger hon där, skrattar mer och mer när hon ser att jag asgarvar. Men ändå låg hon och gnällde över att hon hade gjort illa sig. Svanskotan. Ja, vi alla har nog fått erfara den smärtan. Men hon lyckades få ett skrapsår också. Hon vet inte ens hur det gick till. Det enda jag tänkte på var om jag fick med det på filmen när jag filmade! Haha. Det fick jag också. Lite halvt sådär. Det var roligt. Men numera gnäller hon när hon böjer sig ner; "Ajajajajajaj min svankota!". Haha.

Imorgon suckers, då har jag.... *trumvirvel* ......................................................;  S T U D I E D A G ! Tack gode gud! Skulle ju åka till Mjölby och bada då. Med sanna, melinda och nadine. Men vi kom inte riktigt överens och en massa så det blir inget. Men däremot kanske My och jag ska dit. Dvs om min bil, eller ja, pappas bil, funkar. (Punka på ena däcket). Jävla bajs. Det händer alltid mej. Men hoppas att han hinner fixa det imorgon bitti då.

Stackars er som läste. Ett otroligt tråkigt inlägg.

Min favvo-min 8)

Lewis! Kärlek på deras texter!


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: hahahah ja det gör hon fan XD Johan & Hanky! <3

2009-09-20 @ 21:25:41
URL: http://liksomsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0