Jag har inte skrattat så mycket på länge!

Oh fyfan alltså! Jo vi pärlade. Som bare den! Och det gick för det mesta åt helvete. Mest för att enligt oss (myjjen och mej) satt piggarna som man sätter pärlorna på, inte sitter på rätt plats. Och för att antalet vita och svarta pärlor var alldeles för få. Jag har nog inte hört my sådär irriterad och vresig, men ändå med charm i rösten på länge. Men sen brast det HELT! Jag satte mej på sängen, och så kommer my och slår mej i huvudet så att jag ramlar. Då var det kört. Skrattet fanns där i atmosfären tidigare, men sen... Sen jävlar. Gud så vi skrattade! Och vi har ingen aning varför egentligen. Vi skulle in till köket och dricka saft. Då började det. Jag skrattade så jag på riktigt nästan kissade på mej! Jag slängde mej på första stolen jag såg för att förhindra det. Och my, ja hon låg och nästan kvävdes av skratt på golvet. Sen lugnade vi oss lite, och jag skulle hjälpa my upp igen. Nej, då började det igen. Jag ramlade ner på golvet, och så låg vi där ett tag. Helt mörbultade av skratt. Men till slut så kom vi upp och drack. Fast det var ju inte över då heller. Då fick man spotta ut saften i diskhon i värsta fall. Sen var my tvungen att springa in på toa så det inte skulle hända henne... Haha. Jag står forfarande kvar och dricker. Så kommer my's mamma och säger: "Ja, ett gott skratt förlänger livet." Då började jag skratta igen. Och sa: "Jaaa, min liv kommer bli jävligt långt!". Och så kom my ut från toan, och så till slut, var det över. Jag har nog blivit lite "skratt-immun" för ett tag nu frammåt. Heh...

Just nu tittar jag lite på ensam mamma. Det är ju roligare nu, där det "börj-börjar". När karlarna flyttar in hos kärngerna. På tal om tv-program! Top model (amerika) har en ny säsong! Man fan liksom. Tröttnar dom aldrig? Jag har varit ett stort fan av det programmet tidigare, men nu bryr jag mej inte så värst mycket. Det är bara jobbigt.

Jaha, nu ska jag titta färdigt på ensam mamma, och sen blir det duschen för min del! Håll till godo med lite bilder :)

 

 

1. Om ni tittar noga ser ni små svarta fläckar. Låt oss säga att jag inte hade vattenfast smink när vi skrattade så 80 000 liter tårar rann.
2. HOHO, det är faktiskt my. Som tar kort på mitt arsle när jag letar efter fler pärlor.
3. Hehehe, helmåne. Eller om det var halvmåne...
4. Paj. Rätt god. Pappa gjorde den till kvällsmat idag.

"Det blir en sommar i Svergie med dej!"

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. JAA xD

2009-09-27 @ 22:05:27
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0