Jag är för charmig 8)

Nämnde jag tjata i förra inlägget? Äsch, inte kunde Myjjen motstå min charm heller ;) Hon sa ja på direkten. Så, nu sitter jag här, har ett skönt litet hallelujah-moment. Gott folk. Jag är KLAR med kladden. Jag är KLAR med kladden. Jag är KLAR med kladden, om ni nu möjligen missade det. Gött mos. För att bli KLAR med en fick jag smsa med läraren Maria (No, no, no. INGEN BITCH!). Världens "hippaste" lärare. Hon skrev med smileysar, skrev "också" såhär: "oxå". Skrev "det" med "dt". Det brukar lärare vara imuna mot annars. Hon är frän. Jag gillar henne. Hon får åtminstone VG+ av mej. Då kräver jag MVG av henne i 8:an och 9:an ;) haha.

Jag har nog egentligen inte tid att blogga, för my och jag kanske ska till u-hus.

BAI(s)

 Jag och Sassa.

Och NEJ! Jag har inte kommit över det där med Nils<3 ett enda jävla dugg. Men jag vet vad mitt mål i livet är. Jo, jag ska sitta i idoljuryn nån gång. Så ska Svergie få unika och olika artister att lyssna och se på under hösten.

Fattar ni?!

Kommentarer
Postat av: sara

men nils var jue inte så bra endå

2009-09-24 @ 19:25:10

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0