I'm so fucking cleeeeeeeeeeeeeveer!

Blablablabal bla bla blubb bla bi blå bluuii blaaaa blabla

(Det där ovan var bara lite förord).

Jag har: (sen jag kom hem)

Gjort matte (H)
Lagat nudlar^^
Pluggat/skrivit in två omgångar engelska + spanska. Tog en jävla tid.

Imorse när my och jag skulle upp för trappen till första lektionen klantade jag mej nåt rejält. Jag ramlade i trappen. Landade på mitt stackars knä. Det blev först väldigt svullet, och gjorde asont. Sen fick jag världens blaffigaste blåmärke. Men jag föredrar att kalla det "nära-döden-märke". Det är både blått, rött lila och gult. Ajajaj. Om jag verkligen tänker efter är jag ganska klantig. Jag göra illa fingrarna väldigt mycket tex. Inte undra på att mitt ena finger är snett, haha. Jaja. Jag överlever.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Eller jaa.. Tandhyginisten. Som tur är är det amandas mamma :P så jag känner henne ju. Men ändå. Tandläkaren. Fy farao!

På onsdag är det skoljogg också. 8km. Jag överlever förhoppningsvis det också. Om jag har tur...

Nu: Biologin ...

Idol börjar imorgon :D

 Hehehehehehehehhe... ser mycket mer färggladare ut i verkligheten^^ .. höhöh.





Kommentarer
Postat av: Angelica=)

Haha,vi ska oxå ha skoljogg:(

Stackars dej vi slipper ju iallafall 8km:P<3

2009-09-07 @ 18:20:51
URL: http://angelicaslachmupp.blogg.se/
Postat av: sara

jag skulle typ svimma tror jag :O :P XD

2009-09-07 @ 20:42:17

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0