Grodor är våldtäcksmän!

Alltså, jag kom inte på nån bättre rubrik.

Idag har jag inte gjort nån nytta. Förutom en grej. Rensade gamla strumpor och så förut. Det tog kanske 15-20 minuter av mitt liv. YEY!

För att det är otroligt intressant att veta är jag skitkissenödig^^ Heh. Nejmen.

Imorgon lever jag inte för gäves gott folk! Nej nej nej nej. Då ska jag tillbringa dagen med Myjjen. MEN SHIT JAG BYTTE NYSS KANAL OCH DET ÄR SOUTH PARK PÅ COMEDY BLABLABLA NÅT!! NU SKA JAG SE DET, VÄNTA ETT TAG.

Sådär. Fick inte se så värst mycket, men jag har längtat efter det i sommar faktiskt. Nåja. Vad var det jag skulle skriva nu igen? Hmmm.. Aa just det. Jag ska alltså vara med My. Och vi ska leta det sista andetaget ur oss. Efter vad kan man då undra. Jo, pärlplattor. Vi ska nämligen pärla. Pärla sånna där fräna halsband. Hoppas nu bara att vi hittar dom jäklarna.

Men gud så roligt inlägg jag skriver nu då... Okej.. Inlägget nedan, låten är jävligt bra. Har knarkat den en massa. Fan så skön röst amanda har alltså. Helt otrolig! Oftast brukar det ju vara så att artisters låtar bara blir sämre. Men för amanda verkar det gå åt andra hållet. - Som det ska göra. Det är givet att jag kommer köpa skivan ;) Jag har alltid gillat amanda. Ändå sen henens audition.

Näfan. Nu slutar jag. Asatrökigt inlägg. Jaja, bajsa. Paint your nails red.

Påkommet Senare: Jag ska/måste färga håret igen i oktober. Så ärre!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0