Min charm får lärarna på fall. Se på Maria ;)

Hej gott folk! Vart fan ska jag börja?!

Hmm... Dagens dag i skolan har varit helt okej faktiskt. Undra om jag skriver det varje tisdag eller? Ehhe, ja. Det gör jag nog. För tisdagar är "take-it-nice-and-slow-days". Med andra ord, gött! På spanskan lyssnar vi på ted gärdestad ibland... Lustigt. Mm, det tycker jag med. Men Kristina är lite speciell. Mest på ett bra sätt. Hon är schysst den där blondinen. Så sa hon såhär: "Ja, han är så bra på att skriva texter!" Therese ba: "Ja. Dom som tar självmord är oftast det.". Hahaha. Lilla tessan då.

Amanda jag och My satt och snackade på rasten. Eller ja, amanda och myjjen satt. Jag stod. Och så kommer en invandrare, mörkhyad, ser allmänt söt och snäll ut. Kanske 16-17 år och säger: "Hi sweety!" Till mej. Och jag tyckte han sa: "Hi svettig." Så jag vänder mej om och säger förvirrande: "Va?...... :o" Amanda och my asgarvade och jag fattade inget. Jag ba: "Sa han att jag var svettig?! Att jag luktade svett?" Det här var amanda:"Hahahah, nääääää. Han sa sweety!!". Heh. Så det kan bli hörrni!

När jag hade varit ambitiös på biologin och blev klar kom jag fram med en bunt papper till maria. Såhär lät det:

I= IDIOTBIL (jag) M= Maria

I - Vad ska jag göra med alla dom här? Det här har vi ju redan gjort ju. Jag slänger dom.
M - Nej varför det? Du kan ju sätta dom i en pärm.
I - Jaha. Vart får man sånna då?
M - Du får väl köpa på kidz shoppen eller nåt.
I - Aha, men vafan. Det skiter jag i. Jag skiter i skolan.
M - VA?! hahahaha. Skiter du i skolan?
A - Hehehe, nej alltså. Jag menar papprena. Aja skitsamma. *går tillbaka till min plats.
M - Men har du inte fått nåt gem eller så då?
A - *Vänder mej om och säger: Det enda man får är en massa prickar.
M - HAHAHAHAHAHAH! *tog sig för ansiktet och garvade.
A - Men det är ju så ju...

Sen kom lille Björn med nåt parti och frågade om jag ville vara med. Det stod nåt i stil med: "Ödeshög's kommun die in hell". Och sen var det en fin liten teckning han hade gjort. Javisst tänkte jag. Det passar mej som handen i handsken. Jag kände mej väldigt stolt som fick äran att vara den första att skriva på. *HAPPMOMENT!

Bilder från dagen kanske kommer senare ikväll. Jag vet inte om jag ska vara hemma, eller dra till u-hus med myjjen. Fasen... Vilket dilemma...

GÖTT FÖRRESTEN ATT SÖTA CALLE GICK VIDARE!!!!!!!! ♥ Han Jon är ju lite tråkig. Så himla förutsägbar.

Jag har fått cancer i handen... Oj.

 Måste skriva in engelskan på glosboken nu. Bais.

Kommentarer
Postat av: jonna

svar: höhö, tack. dagmar är jävligt snyggt:):)

2009-09-29 @ 15:58:00
URL: http://jonnahannalydia.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0