HEJ HEJ HEJ HEJ! JÄVLIGT MYCKET HEJ HEJ HEJ HEJ!

Ja, jag är så dålig på det där med rubriker.

Jag kom hem från Mjölby nån gång. Och så hade pappa (såklart) glömt nåt som han skulle in på rasta här i ödet och handla. Och då satt jag och min käre broder i bilen ensamma. Och så hör jag svagt, svagt, hur Beautiful Ones med Suede spelas på radion. H A L L E L U J A H ! Påväg till Mjölby var det ingen fara, då lyssnade jag på musik från mobilen. Men sen dog den på vägen hem. Fyfan. Bara en massa skit spelades då. Och så hör jag hur det börjar... ; "High on diesel and gasoline...." Och då sa jag till Robert som satt längst fram att han skulle höja. Volym 5 bestämde han sig för. Neeeeeeeej, sa jag. Höj MER! Men nope. Han vägrade den jäveln. Så, då gjorde jag det jag gör bäst. Skrek. (Hehehheheheheheh). Det var då det pinsamma hände. Jag tror inte att jag fattar själv hur högt jag egentligen skriker. Det hörs tydligen ut... Då när jag håller på att skrika järnet, och Robert försöker stoppa mej, vänder sig en... Nja, inte gubbe. Han var väl runt 40. Men han får vara gubbe. Nåja, han vänder sig om och tittar på oss misstänktsamt. Det skämdes jag liite för. Så jag la mej på¨"bilgolvet" eller vad man ska säga... Hahaha.

Jaha... Nu ska jag nog ta tag i det jag borde göra. - Engelska glosorna. Grammatik. Som vi för övrigt får prov på nästa vecka. Eftersom engelska är mitt ämne, så borde det gå jäkligt mycket bättre än på matten!



BAI BAI BAI BAI BAI! JÄVLIGT MYCKET BAI BAI BAI BAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0