Grattis mamma :)

Mi madre fyller år idag :) Grattis säger vi till henne!

Happy Birthday!



En blombukett och ett sött litet kort med en kattunge på fick hon utav mej :) Än är man ju inte svinrik, haha.

Under resten av veckan kanske man lägger på sig ett par kilo kan jag tänka mej. Pappa har nämligen köpt tårta för 16 pers, fast vi är bara fyra .. hehe. Han ursäkt var att han tyckte att det kändes snålt att köpa en för åtta. Ja, nåväl. Tanken räknas såklart alltid! Efter att nästan ha ätit en redig tårtbit trodde jag att jag skulle spy upp den. För mycket grädde förmodar jag, haha. Blir nog att jag käkar tårta till frukost nu då ;) haha nevars!

Idag (tro det eller ej) ska jag, eller.. grejen är att jag måste plugga vidare på biologin. Skönt när det där jäkla provet har varit! Sen är det iof engelska prov snart också. Fast det behöver jag åtminstånde inte plugga som en galning till. Det är ju rätt enkelt om det handlar om grammatiken.

Sen kanske jag drar till myjjen :)

Just det! Idag börjar ensam mamma söker igen :P hehehehhe. Det är ett sånt program då (för en gång skull) hela familjen bänkar sig vid tvn. 

Nu ska jag bli mer bombad av my som skickar en MASSA youtube klipp på palmisen... Fan alltså. Jag börjar tröttna på han rätt mycket nu..

Nu kände jag mej taskig :(

jajaja, wtf!

Kommentarer
Postat av: sara

grattis till din mamma hihihih (:

2009-09-06 @ 13:44:09

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0