Götti gött gött!

Först: Jo, handbollen var rolig. Alla var så jävla bra! Och så kommer jag där då va. Ganska mycket flumig, trött och lite sisådär ofokuserad. - Men! Alla var otroligt snälla och trevliga och hjälpsamma! Så veckans bästa går direkt (utan tvekan) till:

"Hanbollstjejerna" i Vadstena!

Nu är jag trött, och ska sova. Måste även inflika med att jag bytte bok till svenskan idag! Hahahha! Det ska bli jävligt kul att se Klasis min! Åh, ja det kan jag fanimej leva på hela livet tror jag nästan!



Jag känner verkligen att den här bilden måste få vara med på min blogg. Det är Melindas och mina krumilurer, eller vad fan det nu hette. Nääe, faktiskt, så är det inte jag som gräddat (stekt) dom. Fast dom smakade helt okej! Ändå... Götti gött gött!

Och sen, grattis till Sanna som fyller 13 idag!

P.S imorgon kanske det kommer ett riktigt roligt inlägg! Just det... P.S, vad fan står "P.S" för egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Sara.S

P.S står för "Påtänkt senare" hahah xD

2009-09-22 @ 23:21:23
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0