Wish me luck! Wait a minute... I don´t need it ;)

Hej alla kåta ungdomar och pluggisar!

Jaha, vafan ska jag säga om dagen... Ehm. Maten var äcklig. Okej, idag har det inte hänt så mycket om jag ska vara ärlig. Men sen händer det grejer! Jo, 17.25 ska papsen och jag vara utanför Ä8 på lysingskolan. - Utvecklingsamtal gott folk. Det är nog lungt. Den enda jag kan tänka mej är väl att dom kommer säga att jag är lite uppkäftig, haha. Men man ska kunna stå upp för sig själv till varje pris! Vilket jag definitivt gör. Även åt andra. Mest åt andra kanske. Hmm...

Men jag fick fan slita som ett djur på biologin idag!!! Man får ju ingen hjälp heller. Och ni fatta att det är ett helvete att slå upp olika svampsorter va?!?!?!??!?!?!?!?!!?!?? Dumma cp-bok. Det enda man kan göra för att klart och tydligt visa att man vill ha hjälp är att:

1. Räcka upp handen så högt att man snart petar gud i arslet.
2. Sträcka upp båda händerna i luften och vifta och skrika: HALLÅ!?!??
3. Skrika: MARIIIIIIAAAAAAAAAAAAA!!!
4. Ställa sig på stolen och skrik: HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!
5. Ställa sig på stolen, vifta med båda armarna, skrika: HALLÅ?!?! MARIAA!! HJÄLP!!

Det sista alternativet är jag nog mest skillad på skulle jag tro. Och nej, jag får inte skäll. Hon kommer istället snällt och lungt fram och skrattar nöjt åt min vackra desperata uppvisning, som trots allt, innehåller en jävla massa charm. Åh, ja! She loves me! ;) Jag menar, vem gör inte?!!?

Getanus att inte Moa gick vidare igår :( Jag stör mej nåt otroligt på Erika... Nu får fanimej juryn skicka vidare Moa. Annars dör jag. Ikväll kommer jag nog heja på Rasmus... Han är snygg, och bra. Fast snygg. Helt fel anledning, I know. HehehehehehheheheheheheHEH.

 Min skoooo^^^^^^ Ser ni vad det står mina 0,5 läsare? "HENRIK PALM"

 

 

 

 

1. Cornelia våldtar Malin
2. Nice ass, tillhörande: Linnéa B. Cornelia gör inbrott.
3. Amandas frääääna smile!
4. FOLK
5. FOLK
6. Fr v, Amanda och Myjjen.
7. Min söta moster! När jag vaknade imorse sa mamma att Tina (min moster alltså) hade en present till mej. Som passade in i mitt rum. Aw. Två röda fina ljuslyktor. TACK! ♥
8. Elli vevar.



HEJ DÅ!!!!

P.S Jag saknar mami :( <3

Kommentarer
Postat av: Nadine

Sexig man är då ;D <3

2009-09-30 @ 22:04:28
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0