DÖD

.. är jag i stort sätt. Även fast jag sover som en gris, får jag ingen sömn. Känns inte som om jag sover över huvud taget. Kan inte somna så fort heller.. Men nog med bekymmer nu.

Nu på morgonen är det skoljogg. 8km.. som sagt. Jag ska gå fort.. - som sagt. Antar att det blir my och jag som traskar och snackar om en massa oviktigt och lyssnar på musik. Men blir det Johan Palm dampar jag... Det kommer säkert ett videoinlägg från min skogsvandring.

Just det! Har biologiprov idag också. Skönt på ett sätt. Då slipper jag plugga som en jävel jämt och ständigt. Det känns ganska bra. Jag tror och hoppas att jag fixar det :)

En morgonbild till eran ära

Ha en trevlig dag i ert helvete! :D

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Tack så jätte mycket!

:D <3

2009-09-09 @ 22:02:01
URL: http://amandaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0