Det var väl ett jäkla glödande!

Det var väl ett jäkla glödande i mina stackars ögon! Kanske har fått ögoninflammation tro? Nej. Nej det tror jag inte. Jag smörjde in mina ben med nån slags kräm som gör dom lena. Från Victoria Beckham. Dsv, den luktar nåt oherhört mycket. Parfymerad... Koncentrerat gift.

Idag har jag varit på Boet Cup. Eller vad det hette nu igen... Med Erika och Sassa. Men, tyvärr så åkte Boet ut rätt tidigt. Sen drog vi hem till mej och tittade på Bombay Dreams. Helt okej. Den har man ju sett ett par gånger. När dom hade gått hem fick jag ett sånt där städ-infall igen. Det tog mej två timmar. Men med Elvis i högtalarna och med mitt äckligt glada humör fixade jag det galant. Typ. Jag dammade, dammsög och skurade golvet. Fyfan vad jag är bra alltså! Nu luktar det så där duktigt rent, och riktigt göddit! Även jag är ren. Duschade förut nämligen. Mitt liv är just nu fräscht.

Jag har även slagit in paket på mitt perfekta sätt, då My fyller år imorgon. 13. Yes...

Just nu tittar jag lite halvt på Ensam Mamma Söker med mamma och pappa. Rätt okej. "Det blir en sommar i Svergie med dej!"

Imöra är det skola igen. Det går så fort. Jävligt fort. Snart fyller jag 50. Näärå, haha.

Bilder från tandläkaren...

 

 

1. Fasen vad jag stör mej på den där helvetes kaninen! Den är menad för att vara lugnande och se snäll ut. Men den är motsatsen. Jag blir helt enkelt nervös när jag ser den, och den ser inte alls glad ut.

2. Lite otäckt.
3. Asrolig leksak...
4. Svettiga stolar...

Herrå


Kommentarer
Postat av: amanda!

"svettiga stolar..."

HAHAHAHAHA det var kul.. xD

2009-09-13 @ 21:27:44
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0