Den här ungen, ja jag. Hon är SKILLAD!!!

Jajemän! Det är hon. Ni kan inte för ert liv gissa vad jag fick för resultat på engelskaprovet ;) Låt oss säga att det högsta var 82, och godkänt var 35. Mahaaaaaaaa jag måste skryta med att säga att jag fick 80 poäng! Det måste ha varit ett mvg (om vi hade fått betyg dvs). Men shit. Det här väger fasen upp mitt resultat på matteprovet nåt så in i helvete. Huhu, utvecklingsamtalet kanske kan bli riktigt trevligt måntro? Nej, kanske inte. Hoppas, hoppas, hoppas som fasen att ajg får Klasis^^. Christina går an, men INTE Christian tack! Då får jag sitta rak i ryggen. Som en fura. Fast nu säger dom att han har gått och blitt snäll. Vafan? Jaha, man kanske kommer ändra uppfattning om den mannen vad det lider... Men han är lite störd ändå, hehe. Han bara tjatar om sin jäkla rökning. Förra klassrådet tog han upp det. "Om jag ser er röka kommer nu få er en åktur... blabla." - Även idag! Såhär lät det ungefär:

T (det får vara christina, hon kallas även tina, därav t:et) C (christian)

T - Jaa, men då har vi väl tagit alla läxor då va? Är det nåt mer kanske? Christian?
C - Det är väl det här med rökningen. *lite tyst*
T - Ja fast det där har vi ju pratat om så många gånger.

Jag kan slå mej i huvudet på att han i alla fall kommer nämna det nästa gång också... Haha, lille Christian.

Jag hade också gymnastik idag. Vad gjorde vi tro? Jo hurtkurtar var vi som orgienterade minsann. Och det gick väl... Öhm, hyfsat. Efter det jag har sagt till Tomas kan han inte annat än att älska mej.

Nähä nu får man väl ta och sätta lite fart. Har ju engelska och spanska att plugga på. Fast, engelskan behöver jag ju inte plugga på. Eller hur? ;) haha nävars.

Förresten, när jag kom hem idag trodde jag att sofie hade flyttat hem igen. Det var en massa coca-cola flaskor i kylskåpet. Eller ja, inte en massa. Två. Men ändå.

Men oj, nu ska jag visst till Motala :) wiii.

Dagens råd: Kära söta rara skolbarn, plugga aldrig för mycket. Det rör bara till det!

 Den här saken kommer jag förmodligen träffa i slutet på november ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0