De bara dör och dör...

Ja. De bara dör och dör. Igår dog ju han den där Uffe, eller vad han hette. Han som var fet, men som gjorde nån operation. Eller om han gick den naturliga vägen. Jaja, hoppas du får det gött i himlen Uffe! :)

Nääää ikväll ska jag se idol med pappa.

The Kooks - Shine On


Jag vet inte, men till Uffe om jag ska vara blödig. Eller vafan...

 

1. Kakorna som Melinda och jag bakade imorse! "Chokladkakor" heter dom egentligen. Men Melle och jag kallar dom "Fot-bajs". För innan dom var gräddade var dom som bajsbollar, och efteråt såg det ut som nertrampat bajs. Så, gott folk! Detta är alltså Fot-bajs. Jag smakade aldrig, men Melinda gjorda. Och dom vart godkända! Så då antar jag att andra också gillar dom, haha.

2. Det där är ju det där partiet jag gick med i. Det här är min mening: "You don´t wanna die in hell right? Well, I can give you advice. DO NOT MOVE TO ÖDESHÖG EVER!!!"

Jag har inget att göra så jag tänkte ta dagens^^:

Skratt: Marias (Y)
Bra: Dansen gick bra
Dåliga: Det var kallt som fasen
Blogg: Allis da Brallis

Nej jag orkar inte mera. Jag vill ha nåt gott att äta. Ja vill se idol nu. Och jag gillar Clara idag. Det vet jag. C&C. Calle & Clara. Fräääänt 8) !



Kommentarer
Postat av: TILDE

sv: haha xD nej men skräckfilmer är ju typ bäst! :D



vilken låt menaru..? om du tänker på min cover så står det om den i ett inlägg lite längre ner.

2009-09-29 @ 19:48:36
URL: http://batmans.webb.se
Postat av: Natacha

Hah Björn.co brukar göra sånt shiet xD

2009-09-30 @ 21:45:27
URL: http://natachahall.blogg.se/
Postat av: Natacha

Hah Björn.co brukar göra sånt shiet xD

2009-09-30 @ 21:45:43
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0