Bedövningen sitter fortfarande kvar. Ska vi testa att sticka in en nål i kinden?

Den här dagen... (N)! Det började med att jag försov mej. Skitkul. Min väckarklocka på mobilen ringde 07.00. Jag (överskattar troligtvis mej själv) tänkte att jag kunde stänga av den eftersom jag var så pigg och tände lampan och allt. Sen lyckas jag dumt nog somna om. Måste fan ha somnat med öppna ögon. Klockan 08.00 vaknar jag. vet inte hur, jag bara gjorde det. Som tur var... Jag hade flera olästa sms, och så kollade jag på klockan. PANIK! Jag sprang upp, in till mamma och sa att vi hade försovit oss. Skickade iväg ett sms till My och förklarade att hon helt enkelt får dra till skolan utan mej idag. Och att hon skulle säga att jag hade försovit mej. På tio minuter gick jag på toa, sminkade mej, klädde på mej, borstade tänderna, plockade ner tandborste och tandkräm i skolväskan. 08.10 åkte jag till skolan. Jag åt ingen frukost. Kände att det var lite onödigt eftersom vi ändå har hemkunskap nu på morgonen. Det roliga var att jag cyklade som en jävla dåre, och så ser jag alla andra "skolbarn" ta det lungt. Då började jag fatta att jag kommer hinna. Phiieew! Jag kom t om före My! Hahaha. Hur bra får man va egentligen? Min "frukost" bestod av cocos bollar. Det är inte sånna cocos bollar som ni nu kommer att tänka på. Utan några andra, som det inte är nån choklad i. TUR att det var jävligt göddit, och att jag fick 14st. Dom åt jag upp. Imma a fatass! ;) haha.

Och så tandläkaren. Den där Balsam var osäker. Ingen bra tandläkare. Han hade en osäkerhet i blicken som gjorde mej nervös, och jag fick panik! Jag tror han märkte det också. Han ba: "Vi ska bara borra liiite till." Men det sa han runt 1000 gånger också... Jag var nära till tårar. Jag fattar inte hur jag har blivit såhär. Det har jag aldrig varit förr. Men, jag vill inte skaffa mej fler hål mer. Då tar jag självmord. Seröst. Hej då alla läsare! Ha ett fortsatt trevligt liv!

Om ca 45 minuter drar iväg till dansen. Jag tror inte att jag ska till u-hus ikväll. Jag ska nog vara hemma och titta på idol med pappa<3




Kommentarer
Postat av: anonym

du är ju larvigt skraj! ;S

2009-09-15 @ 15:52:25
Postat av: sara

Du där uppe var inte så dum!

2009-09-15 @ 17:53:37
Postat av: Sara.S

Sv. Jaa, faktiskt..

2009-09-15 @ 18:59:32
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Jaa, faktiskt..

2009-09-15 @ 18:59:41
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0