Bäver...

Hej. Hej, hej, hej, hej, hej, hej, hej. Jävligt mycket HEJ! Dagen i anstalten har varit precis som andra torsdagar brukar vara. - Trött, flummig och trött. Hade ju som sagt det där förbannade matteprovet idag. Jaha... Jaa. Godkänt är 17/?. Mene... Jag vet inte. Jag kan nog tippa på åtminstånde 20 fel... Jaja.

Nu snart ska bror min, pappsen och jag åka till Mjölby. Så fort bror min, som har ett namn som är Robert kommer hem dvs. Från Tranås. Han går i skolan där. Sen vet jag inte om det blir u-hus ikväll, eller inte. Men jajaja... Myjjen kommer väl tjata på mej.

Jag har insett att hösten har anlänt. Det är askallt. Imorse tog jag på mej ett par feta vantar när jag cyklade. Bajs också. Men snart är det julafton^^



Amanda Jenssen - I can't sleep
 

Kommentarer
Postat av: nadine

yes, snart äreh julafton! Och snart min födelsedag :D <3

2009-09-17 @ 17:05:35
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Jonna

från och med i morrn äre 97 dagar till julafton. touche!

2009-09-17 @ 21:45:53
URL: http://jonnahannalydia.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0