You're a song written by the hands of god.

Okej. Taggad. Eller, ja.. Uppkaxad. Självförtroende-full. Dryg. Rapp i käften. Med sugeT i blicken. Med den fräna gångstilen. Med den rätta attityden. Nyborstade gaddar. Ja, precis SÅ ska jag komma in i rummeT. Hos anki ^^ hehehehehe. Okej, jag känner ju henne men vafan. Skräcken har ingen lag hallå?! Alltså.. vafan håller jag på med?! Jag.. det är i så fall HELT JÄVLA OTROLIGT FÖRVÅNANSVÄRT om jag har hål eller nåt. Jag som är borstarN! + fluxarN! Eller, det är nog inte det heller. Jag fattar inte mej själv nu. Jag.. jamen. ja. Ja, alltså.. det är nog bara så att jag inte gillar själva grejen. Men det är lungt! Jag grejar't vettni ;) Får gå ifrån spanska-lektionen också! UNDERBART! Hoppas jag slipper det mesta av läxförhören också. Jag tror jag gillar tandläkaren! :D ÖH?! Nejnejnejnej! Där skoja jag te't lite ;)

Fasen vad pissenödig jag är!

Lev livet. För att du vann det ;)

Kommentarer
Postat av: engholm

Tandläkare är läskiga D:

2009-09-07 @ 21:18:33
URL: http://eengholm.devote.se
Postat av: wile

slängde te en kommentar

2009-09-07 @ 21:19:36
Postat av: nadine

Du är aööt för rolig du Amanda ;)

lycka te imörn dö ;D<3

2009-09-07 @ 21:24:33
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: sara

är du verkligen så skraj för tandläkaren? XD

2009-09-08 @ 15:00:32

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0