Till allas förvåning, INGET RÖKSNACK IDAG INTE!

Nää men det var väl lustigt ändå va? Vi hade faktiskt CJ (får jag kalla honom på bloggen eftersom jag är otroligt lat och inte orkar skriva hela hans namn...), på morgonen. Han var själv. Oh my god tänkte nog fler än bara lilla jag. Tänk er, en trött och pratig, och minst sagt flummig klass på 29 elever. Och så CJ. Försök att föreställa er han. Han är väl runt 160 cm, och BIFFIG, raka långsmala glasögon. Mustasch kring käften. Rätt snyggt och perfekt rakad. Flintis. En tiger tatuerad på armen. Svart t-shirt, och jeans. Och så står han där, framför alla. Med armarna i kors. Och fattar sig mycket kort, men konstruktivt. I swear to god! Han ÄR en renblodig militär. Nu är det såhär vettni, att som elev på antstalten "Lysing" så måste man alltid ha med sig sin planeringskalender. Annars får man runt en minut på sig att hämta den. ELLER DÖÖÖÖÖÖ!!!! Och så är det så, rent ut sagt, LÖJLIGT att man ska vifta med den i luften så att läraren ska se att man har den med sig. Och så hade lille Gustav inte med sig den. Lille Gustav med dialekten, nyhemkommen från Egypten. Han får vadå? Jo, en minut på sig att hämta den i sitt skåp. Och så får hans "bänkfriends" sitta kvar där och hålla upp den förbannade boken. - "RAKT SKA DET VARA!". Inte kröka lite på lille armen inte. Ja. Det ligger nog mycket sarkasm i det han gör. Men, det är ingen som gillar hans sarkasm. Lustigt nog, nämnde han inte ett skit om rökningen... Trots att han hade en HEL TIMME på sig att ha föreläsning om skiten. Nu har han nog tagit i alla fall ett steg ut i mänskligheten! Grattis CJ! Just det ja! Idag blev duktiga jag färdig med mitt förkläde till hemkunskapen! Gött! Jag fick sluta tidigare. Det var för övrigt sista gången idag. Men det innebär även att jag kommer få träslöjd nästa vecka. Ett par gånger frammåt. Hmm.. Mja, som sagt. Träslöjdlärare och jag... Som Carola vs Lordi. EPIC FAIL! Men vafan? *press the charmy button, mandy!*

Förresten måste jag skryta och säga att det som man behövde plugga på till so:n var sketaenkelt! Och svamparna... Ja, det är ju bare svampar.

För att informera mer om Kevin så ligger han i koma. - Nej gud nej! Det är inte så farligt som det låter. Han liggar i "lätt koma". Dvs, han vaknar snart. Om kanske tre dagar eller nåt. Jag kunde inte sova igår för jag låg och tänkte på han. Jag längtar som en jävel till den dagen han kommer gåendes i korridoren i skolan igen :')

När jag kom hem såg jag ett par trevliga kort som två små männsikor tagit idag. Linnea och Therese!

 



Jag känner mej väldigt trött. Och lite ledsen jämt. Inte riktigt på humör. Jag har Kevin i tankarna för mycket.

....


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0