The spiders formed march

Jag är gravid kära vänner. Nästan. En hel barnpizza tvingade jag i mej idag på juniorerna. Och nu tänker ni säkert: "HAHA! En fjuttig liten barnpizza! Hah, pyttsan!". JA, det var en barnpizza. Och jag trodde jag skulle spy efteråt, men jag klarade mej helskinnad hem sen faktiskt. Cykeln fick inte punka ens en gång. Och nu undrar ni varför jag tjockade i mej pizzan, som för övrigt var en hawaii. Jo, jag kommer få en överraskning av Elli imorgon då ;) Hohohoja! Det låter hur patetiskt som helst, men det kan minsann löna sig för min del. SÅ DET SÅ!

Och för att få er besvikna så har det egentligen inte hänt så mycket idag. Biologilektionen... Den var. Ehhe, aa... Öhm. Jag var helt fucking LOST i det jag gjorde! Efter att ha blivit dissad av 3 jävlar (som vet hur bra jag är på biologi) så tog amanda och my emot mej. Gudskelov! Då gick det bra! Då blev det lite humor i't också. Förutom det har det inte hänt ett skit. Eller, ja amanda fick många skrattanfall. Varför måntro? ÖHÖÖ!!!??? Jag är ju såååå rolig. Såhär lät det förut på rasten:

A = amanda I = IDIOTBIL

A - Jag har inte ätit kaktus förut! (Det där "kaktus" är ju då dom här tuggummina ni vet. Läkeroooool).
I - Nej, inte jag heller. Det sticks så in i helvete.


Det lät roligare i verkligheten... Fyfan vad jag känner mej tråkig när jag skriver... Jaja. Nu ska jag göra glosor, läsa på prov, och kanske fixa blogg.

Dagens bästa går till: My & Amanda. Ni dissar i alla fall inte som (ja, jag älskar att nämna namn^^) ALICE, JULIA och MELINDA! Känn er ägda era sopor! 8)

THE SPIDERS DID FORM MARCH!

Kommentarer
Postat av: alice

när fan har ja dissat dej? o.O

2009-10-07 @ 21:05:05
Postat av: Anonym

Du är förskön Amanda!<3

2009-10-07 @ 21:10:42
URL: http://juliacarlsson96.blogsopt.com

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0