Tack du :)

Tack du lilla moster Tina! Pappa sa att jag skulle ringa henne, och då gjorde jag det. Vad är det nu då, tänkte jag. Men hon ba: "Aa, jag hörde att Marina (min mamma) sa att du ville färga håret igen. Jag såg ett bra märke på ica idag. Så jag köpte det. Ifall du vill färga det snart." - OHJA! Tack! Tror att det får bli på lördag. Även om jag hellre skulle vilja färga det så snart som möjligt. Men man kan ju inte vara säker på att det svarta på huden går bort så fort/lätt. Så på lördag. Antar jag. TACK! :D


Fick även denna förfrågan på msn. Mitt svar blev: "Aldrig i livet". Det har gått nåt så in i helvetet till överdrift det där med "emo" och "fjortis". Det är ungefär som en sårskorpa som folk tycker är kul att gräva i. Men som egentligen är helt meningslöst. För det kommer bara nya sårskorpor hela tiden, när den går bort. Ni kanske inte fattar ett skit av vad jag just sa. Det är kanske inte meningen heller... Men den tjejen är 12 år. Vart fan tar världen vägen åt? Visst, jag har med en grupp i skolan skrivit en låt om fjortisar och emosar. Men i den låten är det humor i skiten. Ni kommer säkert få höra den nån gång. Ola kommer lägga upp musikvideorna på youtube så... Mene... Tänk er. En massa 12-13 åringar som tror att dom är 25 liksom. Jag kommer väl få mej en jäkla skopa om "upphovsmannen" skulle råka se detta. Whatever. Så länge man står för sina åsikter får man säga vad fan man vill.

Nu ska jag stänga av datorn, borsta tänderna och sova. Bajsa...

Too much information maybe? ;) haha

/Amandus


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0