He takes of her dress now.

Japp. Ägaren av ett svullet smalben heter Amanda Josefina "Gud" "IDIOTBIL" Karlsson. Orsaken är en männsika. Och för att förolämpa denna människa så ska jag säga hennes smeknamn istället. Myggan, Myggisen, Myggis. Eh, aa alltså My. Det känns som om jag lever farligt i skolan. Eller, jag gör det. Aja whatever.

Provet då. Ja just det ja! Jag gick faktiskt upp HALV SJU för att plugga glosor. Vad fan sägs om det va?! Jag är jävligt duktig, det är precis vad jag är! Om ni misstycker kan ni hålla in ctrl och w samtidigt era jävlar. Okej, åter till spanskan. Jag eh.. Fick lite "blackout" på en del saker. Men jag tycker att det gick bra. Och det... Är ju bra! Och imorgon har jag matteprov. Ni som läst min blogg ett tag vet ju hur det är med matteprov för min del. Fast trots allt, så hoppas jag och tror att jag kommer bli godkänd. Ja, det är nog lungt.

Jag ska säga er, att jag har nog ALDRIG (okej, kanske. Men bara kanske. Pytte-kanske) varit så rädd i hela mitt liv.



Och ja, det är den där jävla videons fel! Jag ångrar nästan att jag inte filmade min reaktion. Jag verkligen gallskrek över hela huset. Jag började gråta och jag skrattade samtidigt, eftersom det ändå var rätt patetiskt. Och jag skakade som en 80-åring som druckit för mycket energidryck eller nåt. Shit alltså! Robert kom in och frågade vad som hade hänt. Han trodde ju såklart att det var en spindel... (hehe). Men han blev inte rädd. Aa fyfan. Jag länkade den till my på msn, och hon... Blev lite smått arg, haha.

Melinda var tillbaka idag förresten. Det var bra!

Maria (biologilärare) blev lite "sur" på mej idag...

M= Maria A= Amanda

M - Snart är det lov Amanda!
A- Ja gud så skönt! Det är det jag lever för!
M - Jaså? Jag trodde du levde för mej, jag...
A - Haha. Där var du allt lite naiv tycker jag.
M - *wähää*
A - haha

Det är gött med lärare som inte tar skiten så personligt.

Men idag har jag nog fått bevittna Svergies, nej nej! VÄRLDENS hemskaste blick! På eptn hade vi en lustigt lärare. Jag minns inte vad hon heter, men hennes ögon kommer jag fanimej aldrig i mitt liv glömma! Hon var tjurskallig av sig, och hon glodde ut varenda unge i klassrummet!! Ögonen blev väl lika stora som jordglober! Man bara väntade på att dom skulle ramla ut eller nåt. Hon var obehaglig. Vääääääääldigt obehaglig. Otäck. Åh fy! Jag kommer få mardrömmar. Vilken ragata säger jag bara!

Förresten! Jag kanske vinner pengar! Hehehehehe. Alice och jag ska (förmodligen) vara med i nån fototävling! Hon ska fota mej, ehm. Vi har inte riktigt bestämt hur det det ska vara och så mene... Aa Alice är skicklig! Vi vinner 100 spänn var. Okej, inte så asmycket. Men, vafan. Det är en kul grej liksom!

Nähä, nu har jag faktiskt tänkt att plugga på engelska glosor, och sen vid fyra ska jag åka till dansen. Det går bara bättre och bättre nu. Det känns bra. Dää ääää gött nuvaaa.

/Hablan

Kommentarer
Postat av: Natacha

Ni hade nog Gunnel ''Fiskögon'' Frisk!

Hennes dotter Moa ''Fisk ögon'' Frisk, ser precis lika dan ut :'O

2009-10-20 @ 21:44:42
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0