Snorigt barn på rehab. Det är jag det.

Jag vet inte riktigt det där med rehab. Men det lät så bra på nåt sätt. Som en en poet som är sjuk i huvudet hade skrivit det. Host, host.

Det lustiga med mej är att jag jämt ska blogga. Eller, ja inte jämt. Men jag har bestämt mej för att blogga. Även fast jag inte ens vet vad jag ska skriva. Fan vad envis jag är då.

Mitt i allt förut, så kom jag på en grej. Smarta jag, haha. Aa men i alla fall. Den där fototävlingen. Om det är så att tävlingen bara gäller lysingskolan, så har faktiskt Alice och jag rätt bra chanser. Jo, för att använda ett sk "fjortis-uttryck"; Ofta det är nån på lysing som verkligen ställer upp! Jag menar liksom, om man inte blir tvingad eller nåt. Mutad, ja vad som helst sånt. Vi vet i alla fall på ett ungefär vad vi vill med bilden. Just det, temat är förresten boys and girls. Aa, men det vi vill med bilden är att den ska betyda nåt om ni fattar. Det ska liksom finnas ett slags budskap. Som med musik typ. Egentligen handlar all konst om olika budskap. Vi vill att den ska ha ett budskap, vara tagen utomhus och vara vacker. Det ska vara speciell. Jag kom på en rätt häftig idé. Fast jag har inte sagt nåt till Alice än men... Får väl smsa henne sen. Jo, det jag tänkte var att, temat är ju boys and girls. Och det går ju liksom lite hand. Antingen kan jag (jag ska vara med på fotot) vara vääldigt flickigt klädd. En massa rosa och så. Men, på bilden leker jag med killgrejer. Typ bilar, en pistol vad som helst som killar gillar. Det vore lite fränt. Eller, så kan jag vara till hälften klädd kille, och hälften klädd tjej. Om jag inte kan vara hälften hälften på en gång, så är det ju bara att man photoshopar ihop det. Jag tycker faktiskt att det var bra idéer. Får se vad Alice tycker. Har ni några förslag som man kan få sno kanske? Inte för att typ jag har hundra läsare, men nåt kan ni väl komma på. Fast jag tvivlar rätt starkt på att det knäcker mina idéer. Mohahaha. I don´t really need you guys, HEHE.

Jaha... Har sitter jag, snorig lyssnar på sounds, och har en använd pappersnäsduk i knäet. Gött. Innan jag ska skaffa mej sömn tänker jag, vara sig jag vill eller inte, plugga engelska glosor. Och har nyss skickat iväg ett sms till alice om mina förslag. Jag sa åt henne att vara ärlig. Haha. Vi får se vad hon säger ommet :)

/Hablan - Amandüüüs

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0