Shit vad jag hatar spanska just nu...

Japp. Jag hatar spanska just nu. Jag borde inte sitta här och blogga, jag borde plugga istället. Men jag ska fortsätta, det ska jag. Men jag vill blogga först. Och sen har jag ju fått dubbelt upp med ept nu så... Jag kan ändå plugga imorgon bitti också.

Jag gick ut och gick (låter cp) med Malin och Zero. Hennes hund. Det var trevligt. Och med lite frisk luft kanske jag får in en massa ar, er och ir verb i spanskan, i hjärnan. Men som sagt, jag har ett hål där som jag inte vill laga. Jag vill inte laga hålet i min hjärna. Egentligen copyright på den frasen. Henrik Palms band, Lewis ni vet.

Vet ni? Jag kanske ska åka utomlands nästa höst. Med skolan. Till typ Spanien. Där ska jag snacka både engelska och spanska. Jaha, kul. När Ice sa det fattade jag typ inget. My fick nåt damp.

I= Ice M= My J= Jag

I - Jaa, jag har ju då varit på en grej i Tyskland. Och nästa höst kanske ni ska få åka till nåt av dom här länderna som ni har språkval i. T ex Spanien.
J - Spanien? *lite tyst, och förvånande*
M - Amanda käften! Du vill väl för fan inte åka till jävla Hitler-bögen eller!?!?!?!?!?!?!
J- Aha. Näää...

Stackars tyskarna egentligen. Typ det första man tänker på när man hör ordet "Tyskland" är ju Hitler. Och öl... Heh, jobbigt att bli förknippad med Hitler jämt.

My föhör mej just nu (msn) på er, ir och ar verb. Hablan. Hablan betyder typ ni talar. Nej de talar, visst. Aja, men grejen är att Hablan låter som ett arabnamn. Haha. Verkar som om det kommer gå åt helvete för mej på det där provet. I alla fall med verben. Näädå. Jag ska plugga. Men det är så tråkigt. Det enda som håller mej vid liv just nu är att jag kanske få träffa en viss palm snart, och att det är lov på g. Inom räckhåll nästan. Och det där med hål i öronen.

Okej. Nu ska jag plugga. Jag eh... Är så illa tvungen. Bajs.

/Hablan

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, en viss herr Palm var i Linköping i lördags :)

Den blonde.

2009-10-19 @ 22:15:46
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0