Sånt jag glömde, och det som inte hände då

På tal om skator... Imorse när jag cyklade i 120 till my satt det en skata i en häck. Och rätt som det var flyger den ut mitt i gatan där jag åker! Om jag inte hade svängt undan hade jag säkerligen fått helvetet i fejset alltså! ARGH! Jag blir så arg! Lär er lite vett era cp-skater! Annars ska jag skapa mej en hel armé med tonårstjejer och gevär som kommer utrota er!!! Era fanskap!!!!!!!!!

Förresten var det en sk "catfight" i skolan idag. Två tjejer som tydligen rykt ihop. Och så hör man en vresig röst säga: "DIN MAMMA ÄR EN HORA!!!" Men guud flicker... Håll era mammor utanför detta va? Haha. My ba: "Alltså, kan dom inte bara låtar mammerna vara?" Med en sån där liten oskyldig barnaröst. Men, jag håller verkligen med henne.

Det jag ska göra nu är att fortsätta tjata på Nick att han ska gå och lägga sig. Han var dö-trött på u-hus. Han somnade. Nästan. Och ladda upp en grattis-bild till cornelia på bdb. Hon fyller på fredag. Det är olagligt att glömma. Rent vänskapligt sätt. Liksom. Ni fattar. Ett stor brott. Illa. Illa. Otroligt illa. Fasligt illa. Nähä. Nu ska väl jag själv försöka sova då. Skönt att måndag och tisdag är avklarade. Nu är onsdagen på g. Sen är det bara torsdag kvar, och sen är det fredag! HALLELUJAH! Sen är det bara en vecka kvar i anstalten, sen är det höstlov! Shit. GÖTT!!!!!!!

/Amanduuuus


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0