Såhär glad har jag nog inte varit på ett tag!

Ni vet, jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle till tandläkaren på fredag. Well, pappa drev med mej... Och jag antar att det var feberns fel att jag inte fattade det. Så, frisk eller inte, det blir ingen tandläkare imorgon. Nu är jag äckligt genomglad. Varför? Jo, när vi satt där vid matbordet, mamma jag och robert så fick jag bevittna ett par ord som jag sent kommer glömma. "Bassam ska sluta". Eller om det var; "Bassam har slutat". HALLE FUCKING LUJAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet inte om han slutat frivilligt, eller om han fick sparken. Men, jag tror han slutade frivilligt. Aldrig att han skulle få sparken. Det finns bara två ynka tandläkare i ö de shög. Numera bara en. Gud så gött! Nu slipper jag han!! Nu ska jag ladda om för en ny tid, och ha samme gamla goe Per! Som jag alltid haft, innan den där Bassam förstörde allt!

Jag mår faktiskt bra idag. Ingen feber än så länge, inte ont i huvudet eller så. Det enda är väl att jag känner mej liiiite trött. Halsen finns det inte mycket att göra åt. Den lever sitt eget liv verkar det som. Det gör dock inte så ont, bara att halsmandlarna är lika stora som... Eh... Ja, det var nu alltså meningen att jag skulle kommit på nån rolig liknelse, och... Det gick ju bra! Men i alla fall, jag hoppas på att få komma ut bland kompisarna imorgon. Har ju bara suttit hemma (nje, luggit) och beklagat mej över hur pissit jag mått. Vaknade faktiskt bara en gång inatt. Svettig som fäään. Bajs.

För att snacka fun stuff så är jag rätt taggad på att åka på johan (HENRIK!!!) den 27/11. Jag känner verkligen att myjjen och jag förtjänar det jääääävligt mycket. Det vore roligt! Nehe, nu ska jag väl göra nåt vettigt. Dvs, kolla om Johan har bloggat, och sen göra min "premiär-lyssning" på Amanda Jenssens nya skiva Happyland!

*Singing*; Bassam ska sluutaaa, Bassam ska sluuuta, Bassam ska sluuta, BASSAM SKA SLUUUTAAAAAA!!!!!!!

/Bassam-hatare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0