Så kan det gå...

Just nu har jag ont i halsen, (har sjungit singstar som en jäääävel, vissa gånger trodde jag på riktigt att jag skulle spricka. Blev alldeles högröd i ansiktet. Och nu vet jag hur det var med idolernas röster, på slutaudition. Tro mej, min sprack), ont i magen (troligtvis min fina workout på jumpan), och trött, (hallåå eller? Det är ju fredag. Då ska man vara trött). Och till sist, lite ledsen. Eller inte ledsen. Mer nedstämd. Min Hocker åkte ut. Det var väldigt tråkigt. - Återigen, låtvalet. Det är oftast låtvalet (eller, törs man säga alltid?) som gör att dom åker ut. Fan på idol. Men annars var calle bra! Jag älskar Calle!! Och tove. Jag ryser alltid när hon sjunger. Det är nåt med den tjejen alltså... Annars hejar jag inte direkt på nån speciell, detta år faktiskt. Men, jag tycker att det är tråkigt att Nicklas åker ut. Hoppas i alla fall att han fortsätter blogga. För det är verkligen superkul att titta in hans blogg. Men han kommer väl säkert få skivkontrakt och hela baletten vad det lider. Det är lungt brudar! Ni kommer nog få se han igen så småning om. (Förresten, ska det sitta ihop tro?).

Jag orkar inte skriva så mycket, men, Amanda (Y) lycka till nu!

Alltså, jag ska sova. Annars så... I´ll be dead you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0